متن آهنگ , تکست آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , متن موزیک , تکست موزیک , ترانه و شعر آهنگ ایرانی و خارجی.

معرفی سری A سامسونگ


در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های سری A سامسونگ (کپی شده از کوییک ریویو دات آی آر) می پردازیم.

گلکسی های سری A

سری A کهکشانی های سامسونگ شامل گوشی هایی است که تقریبا چیزی از یک پرچمدار کم ندارند، با این حال از نظر قیمت بسیار به صرفه تر هستند.

گلکسی های سری A به دلیل دارا بودن امکانات بسیار چشم گیر و در عین حال خوش قیمت بودن، پر فروش ترین گوشی های موبایل کمپانی سامسونگ در بازار جهانی هستند.

همانند سری S سامسونگ فناوری 5G را به سری A هم آورده و ما هم بررسی گوشی های این سری را با جدید ترین آنها یعنی Samsung Galaxy A71 5G شروع می کنیم.

Samsung Galaxy A71 5G

https://s16.picofile.com/file/8429923326/1.jpg

گلکسی A71 5G قدرتمند ترین گوشی حال حاضر در سری A سامسونگ است که از لحاظ کیفیت حتی با بعضی از پرچمداران کمپانی های دیگر نیز رقابت می کند.

در میان گوشی های میان رده ای که در سال 2020 توسط کمپانی های مختلف همچون اپل، هواوی، شیائومی، موتورولا و گوگل معرفی شدند، ما حتما گلکسی A71 5G را یکی از سه گوشی برتر می دانیم.

این گلکسی 188 گرمی به لطف پردازنده ی نسل جدیدش یعنی اسنپ دراگون 765G ساخت شرکت کوالکام، ارتباط از طریق فناوری تحول آفرین 5G را به شما هدیه می کند. قیمت پایه این گوشی 599 دلار است که نسبت به مشخصاتش بسیار به صرفه است.

قاب پشتی این گوشی همچون نسل قبلی اش یعنی A71 4G از جنس پلاستیک شبیه به شیشه ای ساخته شده که سامسونگ نام گلاستیک (Glastic) را روی آن گذاشته است. این جنس بدنه با منعکس کردن نور ظاهر چند برابر زیباتری برای گوشی می سازد.

طرح سه بعدی پشت قاب گوشی که پریزم کراش (Prism Crush) نام دارد با طرح نسل قبلی فرق دارد و این یکی انگار که گوشی را به دو نیم کرده است. در ادامه همین مطلب به زودی به بررسی A71 4G هم می رسیم و می توانید تفاوت طراحی قاب های این دو گوشی را ببینید😉

گلکسی A71 5G به نسبت قیمتش قدرت پردازش بسیار بالا، کیفیت نمایشگر عالی، عمر باتری در حد یک پرچمدار و همچنین دوربین فوق العاده ای را در عین زیبایی به شما عرضه می کند. این گوشی سنسور تشخیص اثر انگشت دارد و سیستم عامل پیش فرض اش هم نسخه 10 اندروید است.

سامسونگ گلکسی A71 5G

Samsung Galaxy A71 5G

معرفی شده در 7 جولای 2020

  • گلکسی A71 از شبکه ارتباطی نوین 5G و وای فای نسل 6 پشتیبانی می کند.
  • نمایشگر این گوشی یک پنل سوپر امولد (Super AMOLED) 6.7 اینچی با محافظ Gorilla Glass نسل سوم است که رزولوشن Full HD را با تراکم فوق العاده ی 393 پیکسل بر اینچ به ارمغان می آورد.
  • دوربین پشتی این گوشی از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده که می تواند با کیفیت 4K فیلم برداری کند. دوربین سلفی نیز با لنز 32 مگاپیکسلی کیفیت تصویر برداری بسیار بالایی دارد.
  • پردازش این گوشی به عهده چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 765G ساخت شرکت کوالکام است که در گوشی های مطرج دیگری همچون Pixel 5 محصول گوگل و Edge 5G محصول موتورولا نیز به کار رفته است.
  • حافظه سریع (RAM) این گوشی دارای 8 گیگابایت ظرفیت است و هارد مموری آن هم 128 گیگابایت است که با کارت حافظه خارجی تا 1 ترابایت قابل افزایش است.
  • باتری گلکسی A71 5G دارای 4500 میلی آمپر ساعت (mA/H) ظرفیت است که قابلیت Fast Charge دارد و البته قابلیت شارژ بی سیم ندارد. این باتری می تواند به طور مداوم تا 11 ساعت گوشی را با حداکثر مصرف انرژی روشن نگه دارد.

Samsung Galaxy A51 5G

https://s17.picofile.com/file/8429923376/2.jpg

گلکسی A51 5G دومین گوشی برتر سامسونگ در بخش میان رده های اقتصادی است که امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربر می گذارد.

این گلکسی با 187 گرم وزن در واقع نسخه کوچک شده ی گلکسی A71 5G است. سامسونگ در این گوشی از پردازنده اختصاصی اش یعنی اگزینوس 980 استفاده کرده که امکان ارسال و دریافت اطلاعات از طریق فناوری 5G و همچنین توان پردازشی مناسبی را ارائه می کند.

قاب پشتی این گوشی همچون نسل قبلی اش یعنی A51 4G از جنس پلاستیک شبیه به شیشه ای ساخته شده که سامسونگ نام گلاستیک (Glastic) را روی آن گذاشته است. این جنس بدنه با منعکس کردن نور ظاهر چند برابر زیباتری برای گوشی می سازد.

طرح سه بعدی پشت قاب در A51 5G که پریزم کراش (Prism Crush) نام دارد با طرح نسل قبلی اش (در ادامه همین مطلب فرم پشت قاب A51 4G را هم خواهید دید) فرق کرده و دقیقا مثل A71 5G است.

گلکسی A51 5G با اینکه یک گوشی اقتصادی محسوب می شود، با این حال در بعضی موارد در حد یک پرچمدار ظاهر شده است. مثلا تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی حتی از A71 5G نیز بیشتر است و باتری اش هم دقیقا همان ظرفیت را ارائه می کند. ضمنا A51 5G نیز همانند A71 5G دارای سنسور تشخیص اثر انگشت در پایین نمایشگر است که امنیت و راحتی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

در کل باید بگوییم که خرید این گوشی پر امکانات آن هم با قیمت پایه 479 دلاری، حتما یک برد شیرین برای کاربر خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A51 5G

Samsung Galaxy A51 5G

معرفی شده در 9 آوریل 2020

  • گلکسی A51 از شبکه ارتباطی نوین 5G و وای فای نسل 6 پشتیبانی می کند.
  • نمایشگر این گوشی یک پنل سوپر امولد (Super AMOLED) 6.5 اینچی با محافظ Gorilla Glass نسل سوم است که رزولوشن Full HD را با تراکم فوق العاده ی 405 پیکسل بر اینچ به ارمغان می آورد.
  • دوربین پشتی این گوشی از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده که می تواند با کیفیت 4K فیلم برداری کند. دوربین سلفی نیز با لنز 32 مگاپیکسلی کیفیت تصویر برداری بسیار بالایی دارد.
  • پردازش این گوشی به عهده چیپست هشته هسته ای اگزینوس 980 ساخت سامسونگ است که قدرت پردازشی بسیار خوبی را ارائه می کند.
  • حافظه سریع (RAM) این گوشی در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده و هارد مموری آن هم 128 گیگابایت است که با کارت حافظه خارجی تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.
  • باتری گلکسی A51 5G دارای 4500 میلی آمپر ساعت (mA/H) ظرفیت است که قابلیت Fast Charge دارد و برای یک گوشی اقتصادی فوق العاده مناسب به نظر می رسد.

Samsung Galaxy A42 5G

https://s17.picofile.com/file/8429923418/3.jpg

گلکسی A42 5G هم اکنون ارزان ترین محصول 5G کمپانی سامسونگ و یکی از ارزان ترین ها در میان تمامی گوشی های 5G است.

این گوشی 193 گرمی هرچند که کیفیت نمایشگرش در حد یک پرچمدار نیست، با این حال در بخش های قدرت پردازش، دوربین و ظرفیت باتری فوق العاده عمل می کند. قیمت مدل پایه ی این گوشی فقط 361 دلار است که برای یک گوشی 5G از برند معتبری همچون سامسونگ بسیار مناسب است.

قاب پشتی این گوشی نیز همچون A51 و A71 از جنس پلاستیک شبیه به شیشه ی مخصوص سامسونگ یا همان گلاستیک (Glastic) ساخته شده است. طرح سه بعدی پشت قاب یا همان پریزم کراش (Prism Crush) گلکسی A42 5G نیز مختص به خودش است و فرمی 4 تکه دارد.

این گوشی موبایل با اینکه جزو رده ی اقتصادی به حساب می آید، اما به لطف پردازنده اسنپ دراگون 8 هسته ای و همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اش، حتی این توان را دارد که نقش یک گوشی گیمینگ را ایفا کند. ضمنا گلکسی A42 5G دارای سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر است که آپشن بسیار خوب و کار راه اندازی به حساب می آید.

سامسونگ گلکسی A42 5G

Samsung Galaxy A42 5G

معرفی شده در 2 سپتامبر 2020

  • گلکسی A42 از شبکه ارتباطی نوین 5G و وای فای نسل 6 پشتیبانی می کند.
  • نمایشگر این گوشی یک پنل سوپر امولد (Super AMOLED) 6.6 اینچی با محافظ Gorilla Glass نسل سوم است که با رزولوشن +HD و تراکم پیکسلی 266 پیکسل بر اینچ، کیفیت قابل قبولی ارائه می کند.
  • دوربین پشتی این گوشی از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده که می تواند با کیفیت 4K فیلم برداری کند. دوربین سلفی نیز با لنز 20 مگاپیکسلی برای یک گوشی اقتصادی فوق العاده به نظر می رسد.
  • پردازش این گوشی به عهده چیپست هشته هسته ای اسنپ دراگون 750 ساخت کمپانی کوالکام است که یکی از قدرتمند ترین پردازنده های سال 2020 این شرکت است.
  • حافظه سریع (RAM) این گوشی در سه مدل 4 ، 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده و هارد مموری آن هم 128 گیگابایت است که با کارت حافظه خارجی تا 512 گیگابایت قابل افزایش است.
  • باتری گلکسی A42 5G دارای 5000 میلی آمپر ساعت (mA/H) ظرفیت است که قابلیت Fast Charge دارد و دقیقا مانند باتری پرچمدار S21 Ultra سامسونگ می باشد.

مقاله اصلی بررسی گوشی های سامسونگ در این لینک



موضوعات: متن آهنگ,
برچسب ها: سامسونگ , Samsung Galaxy A71 5G , Samsung Galaxy A51 5G , Samsung Galaxy A42 5G , Samsung ,
[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 18 فروردين 1400 ] [ 12:10 ] [ Textmusic ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]